مبلمان روف گاردن | مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز قطعا یکی از عناصر جدانشدنی روف گاردن محسوب می‌شود. این سازه با دوام در برابر شرایط آب و هوا به شما این امکان را می‌دهد که از پرتوهای خورشید و عصرهای مطبوع تابستان لذت ببرید. مبلمان روف گاردن این روزها یکی از اصلی‌ترین عناصر برای فضای باز محسوب می‌شود. 
خواه به دنبال راحتی و آرامش در فضایی دلپذیر هستید یا تصمیم به برگزاری مراسم یا دورهمی‌های دوستانه دارید، باید ابتدا به فکر مکانی برای نشستن خود و سایرین باشید. برای انتخاب مبلمان متناسب با نیاز خود، باید چند قانون اساسی را در نظر بگیرید. به همین دلیل است که ابتدا باید به نحوه چیدمان میز، صندلی یا مبلمان استراحت فکر کنید. 
سپس مساحت موجود را اندازه بگیرید و در هنگام انتخاب مبلمان این را در نظر بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید که حتی زمانی که صحبت از مبلمان راحتی می‌شود، مدل‌های متنوعی وجود دارد که با محیط کوچک هم سازگار است. علاوه‌بر این، برخی از آنها تاشو هستند یا دارای یک تکیه گاه قابل جابجایی هستند.
خرید مبلمان روف گاردن | خرید مبلمان فضای باز​

ویژگی‌هایی مبلمان روف گاردن یا مبلمان فضای باز

محصولی که برای مبلمان فضای باز Outdoor furniture انتخاب می‌کنید، نقش اساسی در تصمیم گیری شما دارد. اگرچه بسیاری از محصولات به طور کلی برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند، اما گاهی اوقات تفاوت‌های قابل توجهی از نظر مقاومت در برابر آب و هوا و سهولت نگهداری در بین مدل‌های متنوع وجود دارد. 
برخی از باران یا رطوبت در امان هستند، برخی دیگر با قرارگرفتن در برف فصل زمستان آسیب نمی‌بینند. بنابراین هنگام خرید، مطمئن شوید که مقاومت آنها در برابر آب و هوا، نیازهای شما را برآورده می‌کند.
بحث اصلی دیگر: طراحی مبلمان روف گاردن است. در واقع، استفاده از یک صندلی حصیری که یادآور کافه‌های سنتی است، در روف گاردن مطمئناً نتیجه یک صندلی نوار استیل ضد زنگ با طراحی مینیمالیستی را نخواهد داشت. 
محصولاتی مانند: چوب پلاست، چوب خیزران و حصیری معمولاً به راحتی با تمامی طراحی‌ها سازگار می‌شوند. به همین دلیل ساده‌ترین کار این است که با مجموعه‌ای حرفه‌ای در این زمینه قرار دادی داشته باشید و از صفر تا صد همه چیز را به دست متخصصان بسپارید.

معرفی بهترین مبلمان روف گاردن و مبلمان فضای باز

اگر بخواهیم با شما روراست باشیم، باید بگوییم که بهترین مبلمان روف گاردن، قطعا نمونه‌ایست که بتواند مجموع ویژگی‌های منحصر بفردی که به آنها اشاره کردیم را، در خود جای دهد. محصولی چند منظوره که نه تنها مبلمان بلکه کفپوش روف گاردن یا آلاچیق و هر چیز دیگر را بتوان با آن اجرا کرد. 
از آنجایی که روف گاردن فضای باز و بیرونی به شمار می‌آید، بنابراین یافتن محصولی که بتواند برای فضای باز مناسب باشد، بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چه بسا سایر خصوصیاتی که پیش‌تر اشاره شد را نیز در خود جای دهد. 
از تاثیر آن در طراحی و زیبایی محیط گرفته تا دوام و طول عمر بالا یا مقاومت در برابر تابش دائم نور خورشید یا بارش برف و باران، همگی از موارد قابل توجه محسوب خواهد شد.
چوب پلاست را می‌توان یکی از بهترین مبلمان روف گاردن rooftop furniture و فضای باز معرفی کرد. این محصول علاوه‌بر ویژگی‌های منحصر بفرد، محصولی مختص فضای باز است. به این معنا که از دوام بسیار بالایی در برابر مجاورت هوای باز و آزاد برخوردار است. به خصوص اینکه تمامی موارد فوق ذکر را نیز داراست.
مبلمان روف گاردن از نوع پلاستیکی​

مبلمان روف گاردن از نوع پلاستیکی

صندلی‌ها و میزهای پلاستیکی که برای ماندگاری متولد شده‌اند، در برابر آب و هوای بد مقاومت می‌کنند. پلاستیک در واقع یک ماده ضد آب است که اغلب دارای یک لایه محافظ ضد اشعه ماوراء بنفش است که فقط آلودگی و یخ زدگی می‌تواند به آن آسیب برساند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب، مبلمان خود را بدون محافظ بیرون نگذارید. 
آن را با یک پارچه برزنتی جامد بپوشانید یا در حالت ایده‌آل، آن را در انبار یا سوله باغ خود نگهداری کنید. سطح آب گریز  پلاستیک در یک چشم به هم زدن تمیز می‌شود. 
مبلمان پلاستیکی که در اشکال و رنگ‌های مختلف موجود است، به دلیل سبک بودن، جابجایی آسانی نیز دارد.
با این حال، درست است که مبلمان پلاستیکی فضای باز  نسبت به مبلمان چوبی جنبه طبیعی و دوستانه کمتری دارند. بنابراین، برخی معتقدند که میزهای پلاستیکی، صندلی‌ها و مبلمان استراحت، برخلاف مبلمان چوبی، مناسب نیستند. 
علاوه‌بر این، این واقعیت است که آنها اغلب راحت‌تر هستند، به ویژه به این دلیل که پلاستیک سریعتر خنک می‌شود. بنابراین کوسن‌های مناسب ضروری هستند.
مبلمان روف گاردن فلزی
فلز به عنوان محصولی برای ساخت پایه‌های میز و صندلی با طراحی بسیار استادانه‌ای عمل می‌کند که سطح مات یا براق آن جلوه‌ای خاص ایجاد می‌کند. برخی از آنها دارای هایلایت نقره‌ای هستند و یا با لایه‌ای از لاک رنگی پوشانده شده‌اند. مبلمان باغ فولادی یا آلومینیومی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و حسی از مدرنیته را به نمای بیرونی می‌دهند. 
با این حال، آنها به سرعت تحت تاثیر دما قرار می‌گیرند که می تواند باعث ناراحتی شود. بنابراین، می توانید از  چتر آفتاب برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد آنها استفاده کنید. در برابر سرما نیز کوسن‌ها می‌توانند گزینه خوبی باشند و راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند.
مدل‌های آلومینیومی به خصوص سبک هستند، در حالی که مدل‌های فولادی ضد زنگ سنگین‌تر هستند. به طور کلی  آلیاژهای استفاده شده در ساخت این مبلمان‌ها، آن را در برابر آب و هوا مقاوم می‌کند . با این حال، برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی، توصیه می‌شود اجازه ندهید آنها آسیب ببینند (خراش، جدا شدن رنگ). 
فلز یا فولاد ضد زنگ اغلب با مواد دیگری مانند چوب ترکیب می‌شود تا مبلمانی را بسازد که مزایای این مواد را با هم ترکیب کند. اگر فضایی دوستانه و آینده نگرانه را دوست دارید، مطمئناً این ترکیب گزینه خوبی است.
مبلمان روف گاردن حصیری​
مبلمان روف گاردن حصیری
مبلمان ساخته شده از مواد بافته شده بسیار رایج هستند. حصیر که از درخت نخل ساخته می‌شود، ظاهری طبیعی به خصوصی می‌دهد اما به رطوبت بسیار حساس است. رزین تقلیدی آن (نوع پلاستیکی) در برابر آب و هوای بد مقاومت بیشتری دارد. برس‌ها و مواد شوینده مخصوصی وجود دارند که تمیز کردن این مواد ریز بافت را آسان‌تر می‌کنند.
مبلمان روف گاردن حصیری رزینی
اگر مبلمان حصیری را دوست دارید، نمونه مشابه آن که طرفداران زیادی دارد، یعنی رزین بافته شده از پلاستیک با کیفیت نیز شما را خوشحال می‌کند. در واقع تشخیص آنها در نگاه اول بسیار دشوار است. رزین بسیار راحت و بافته شده به ویژه برای ساخت مبلمان به سبک سالن مناسب است. علاوه بر اینکه نگهداری از آن بسیار آسان است، حتی در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت، گرما، سرما یا نور خورشید، آسیب نمی بیند.
عیب اصلی: وزن آن. در واقع، مبلمان رزین بافته شده نسبتاً سنگین است و بنابراین جابجایی آن دشوار است. اگر قصد ندارید آنها را در تمام طول سال بیرون بگذارید، به یاد داشته باشید که این مبلمان بسیار حجیم و سنگین، برخلاف مبلمان پلاستیکی یا چوبی، تاشو نیستند. بنابراین باید فضای کافی برای نگهداری آنها برای چندین ماه داشته باشید.

خرید مبلمان روف گاردن

اگر می‌خواهید از مبلمان خود برای مدت طولانی لذت ببرید، برخی اقدامات احتیاطی ضروری است. انتخاب محصول مناسب برای طول عمر و سهولت نگهداری یکی از آیتم‌های تعیین کننده برای خرید مبلمان روف گاردن است. 

مبلمان روف گاردن تهران

 
برای اینکه بتوانید مبلمان روف گاردن در تهران را سفارش دهید کافیست تا به تحقیق و بررسی در این زمینه پرداخته و شرکت‌های فعال را بیابید. بسیاری از مجموعه‌ها همچون ایران روف گاردن خدمات متنوعی از جمله مبلمان روف گاردن در تهران را با بهترین طراحی و قیمت به شما ارائه خواهند داد.