پایه

تراس گاردن چیست ؟

تراس گاردن چیست ؟ | تراس سبز چیست

برخورداری از تراس گاردن (Terrace garden) همچون روف گاردن در شهر واقعاً یک ثروت بزرگ است. درباره اینکه تراس گاردن چیست باید بگوییم، تراس گاردن فضایی است که با رعایت چند نکته احتیاطی ساده، می‌تواند به محیطی سرسبز برای آرامش در طول سال تبدیل شود. مکانی برای یافتن آرامش از زندگی روزمره، که می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد تا به همان اندازه که زیباست، راحت باشد.
امروز خواهیم دید که چگونه یک تراس را به یک باغ تبدیل کنیم و توصیه‌هایی را به شما ارائه می‌دهیم که این امکان را می‌دهد حتی تراس با اندازه کوچک را بهینه کنید.
اولین کاری که باید انجام دهید، بررسی فضا و ساختاریست که تصمیم دارید به تراس سبز تبدیل نمایید. از این طریق می‌توانید تمام ارزیابی‌های لازم را انجام دهید. عناصری که باید در نظر گرفته شوند، عمدتاً موارد زیر هستند:
گیاهان شامل، نوع و ترکیبات بسته به فصول
دیوارهای عمودی سبز با عناصر جداکننده و قادر به ایجاد حریم خصوصی اضافی
عناصر مبلمان اختصاص داده شده به تراس
سیستم آبیاری و روشنایی
کف سازی
و …
یک جنبه ثانویه این است که مطمئن شوید، تمام مجوزهای لازم را دارید. این موارد فقط زمانی ضروری است که تصمیم به بستن کامل تراس و ایجاد یک منطقه قابل سکونت دارید. اگر خود را محدود کنید (مانند اکثر موارد) فضای بیرون را نبندید، بلکه فقط آن را سبز کنید، نیازی به مجوز نیست.

کف سازی مناسب برای تراس گاردن چیست ؟

کف سازی مناسب برای تراس گاردن چیست ؟

بهترین محصول برای کف سازی تراس گاردن چیست ؟

یک جایگزین معتبر برای سایر محصولات در تراس که می‌تواند راحتی و دوام را تضمین کند و برای استفاده روزانه راحت و دلپذیر است. ظاهر شبیه چوب است، اما مقاومت در برابر آب و همچنین عوامل خارجی مانند : باد، اشعه ماوراء بنفش و غیره به مراتب برتر است. WPC با مخلوط کردن چوب خرد شده با رزین پلاستیکی به دست می‌آید: مواد اولیه‌ای که مزایای آن را بهینه می‌کند.
اگر چمن مصنوعی به صورت بصری رنگ مزارع سبز در حومه شهر را منعکس کند، WPC تمام جادوی چوب را به تراس باز می‌گرداند. بنابراین هماهنگی بسیار خوبی با گیاهان دارد و در عین حال کاربردی و ماندگار است.

کف سازی مناسب برای تراس گاردن چیست ؟

در مورد تعریف کف داخل تراس برای تبدیل شدن به باغ، راه حل‌های زیادی وجود دارد که یکی از جالب‌ترین آنها کفپوش روف گاردن بوده که با استفاده از محصولات چوب پلاست اجرا می‌شود. تایل چوبی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
این یک کفپوش متفاوت است که از محصولی نوین و البته دوستدار محیط زیست استفاده می‌کند .تایل چوبی مناسب ترددهای روزانه در تراس بوده و امروزه به طور مداوم در ساخت و سازهای خصوصی در حال رشد است.
تایل چوب پلاست در تراس به شما امکان می دهد مزایای مختلفی را به دست آورید ، از جمله:
این یک جایگزین راحت‌تر و کاربردی‌تر برای سایر محصولات مشابه است.
سهولت نصب؛
سهولت نگهداری؛
دوام طولانی مدت به لطف مقاومت قابل توجه در برابر عوامل جوی؛
مدل‌های فعلی برای حیوانات خانگی نیز مناسب هستند. آنها در تماس با دوستان پشمالو عالی هستند، که بدون اینکه منبع انگل یا آسیب احتمالی باشند، بسیار مورد توجه واقع خواهند شد.

نحوه ایجاد فضای سبز در تراس گاردن چیست ؟

نحوه ایجاد فضای سبز در تراس گاردن چیست ؟

نحوه ایجاد فضای سبز در تراس گاردن چیست ؟

ایده استفاده از فلاورباکس روف گاردن برای چیدمان گیاهان بسیار معتبر و جالب است. دلیل آن را باید در سادگی ساخت و ساز این گزینه جستجو کرد. زیرا به ما امکان می‌دهد از نصب سیستم‌های مهم‌تر در مورد عایق‌کاری و زهکشی کف جلوگیری کنیم.
گلدان‌ها علاوه‌براین که تزئینی هستند، جابجایی راحت‌تری نیز دارند. اگر اندازه مناسبی داشته باشند، به ریشه‌ها اجازه می‌دهند تمام فضای مورد نیاز خود را داشته باشند. این گونه است که محیطی خنک و سایه‌دار را تضمین می‌کنند.
فقط اندازه‌ها و اعماق مختلف را انتخاب کنید. به این صورت می‌توانید گیاهانی که به صورت افقی رشد می‌کنند و گیاهانی که به سمت بالا می‌روند را به آسانی در تراس پرورش دهید. گلدان‌ها می‌توانند رنگ‌ها و سایه‌های مختلف و همچنین مواد ناهمگن داشته باشند. آنها یک عنصر تزئینی هستند که شایسته است در پیش زمینه قرار گیرد.

بهترین گیاه برای تراس گاردن چیست ؟

شاید این سوال پیش باید که کدام گیاهان را برای ایجاد یک واحه سبز در تراس خود انتخاب کنید ؟ توصیه ما این است، آنهایی را ترجیح دهید که با آب و هوای منطقه و موقعیت تراس همخوانی داشته باشند.
عنصر دیگری که باید در نظر بگیرید، زمانی است که قصد دارید به آنها اختصاص دهید، که لزوماً نباید زیاد باشد: در واقع گونه‌هایی از فلور وجود دارند که نیاز به توجه کمی دارند.
در میان این گیاهان، گیاهان معطر و چند ساله را می‌یابیم که می‌توانند آن رایحه بویایی اضافی را به زندگی روزمره بیاورند و برای غذاهای آشپزخانه عالی هستند. اسطوخودوس، آویشن، مریم گلی، رزماری، سدرونلا، رزماری و بسیاری دیگر در این دسته قرار می‌گیرند.
بوته‌ها نیز بسیار عالی هستند. برای ایجاد دیوارهای جداکننده مفید بوده و برای تضمین حریم خصوصی لازم است تا همراه با گیاهان بالارونده قرار داده می‌شوند. آنها را می‌توان همراه با پرچین‌ها و جداکننده‌های مصنوعی برای باغ ارزیابی کرد.
در مورد مدیریت گلدهی، یک ایده خوب این است که گونه‌هایی را که در تابستان گل می‌دهند با گونه‌هایی که در فصل سرد سال گل می‌دهند جایگزین کنید. به این ترتیب در هر فصل کمی رنگ خواهید داشت.
در نهایت، زمانی که می‌خواهید چگونه گلدان‌ها را در تراس بچینید، فضایی برای دانه‌ها و پیازها بگذارید. آنها به مراقبت بسیار کمی نیاز دارند و در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید به شما شادی زیادی می‌دهند.

بهترین مبلمان فضای باز برای تراس گاردن چیست ؟

بهترین مبلمان فضای باز برای تراس گاردن چیست ؟

بهترین مبلمان فضای باز برای تراس گاردن چیست ؟

چه کسی گفته است که تبدیل تراس به باغ به معنای رها کردن یک منطقه استراحت است ؟ با انتخاب راه حل‌های مانند : مبلمان روف گاردن یا کفپوش و سایر موارد می‌توان این محیط را به راحتی زیباسازی کرد.
در کنار مبلمان کلاسیک باغ و لوازم جانبی، می‌توان ایده‌های اصلی بیشتری را ابداع کرد. مانند ایده‌ای که شامل یک استخر هیدروماساژ می‌شود، تا در آن گوشه محافظت شود و از چشمان کنجکاو که از طریق گیاهان و تکیه گاه‌های عمودی به دست می آید، قرار گیرد.
شما همچنین می ‌وانید عناصر دکوری را اضافه کنید که قادر به ایجاد یک فضای اصلی هستند: اشیاء سفالی، سنگ‌ها و حتی فانوس‌ها.

بهترین روش آبیاری در تراس گاردن چیست ؟

بیایید با آبیاری شروع کنیم. از منظر یک باغ تراس که نگهداری آن در زندگی روزمره ساده است، انتخاب بهینه سیستم آبیاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
بنابراین راه حلی که ما توصیه می‌کنیم، سیستم سطحی است که به لطف کیت‌هایی که فقط کمی مهارت دستی برای آن لازم است، نصب آسانی دارد. این یک جایگزین معتبر برای راه‌حل‌های آبیاری دستی، از جمله پمپ است و تأثیر زیبایی‌شناختی ظریف‌تری را ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که استفاده از آن در محیطی مانند تراس بسیار جالب است.
با این حال، برای چراغ‌ها، ایده‌آل این است که لامپ‌های خورشیدی را با چراغ‌های ثابت ساخته شده در سبک‌های مختلف جایگزین کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود به نام طراحی و توجه به محیط، نور را در جایی که واقعاً نیاز است داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *